لاراول
هاست لاراول Laravel آلمان

Laravel (لاراول) یکی از فریم‎‌ورک‌‌های زبان PHP است که برای توسعه اپلیکیشن‌های وب استفاده می‌شود. در صورتی که از فریم ورک محبوب لاراول laravel برای سایت خود استفاده میکنید ما سرویس های زیر را برای راه اندازی سایت لاراول شما پیشنهاد میکنیم که در  هاست 97، از کیفیت، سرعت و پشتیبانی حرفه‌ای لذت ببرید.

در صورت خرید هاست لاراول دسترسی به ssh خواهید داشت. با این دسترسی می توانید به دستور composer، artisan و git داشته باشید تا بتوانید به راحتی لاراول خودتان را توسعه بدهید.
 

مشخصات سرور

Backup:
Weekly on the backup server
هاست NVMe
NVMe Gen3
1GBit/s-Port
64 GB DDR4 ECC
AMD Ryzen™ 7 3700X Octa-Core

فریمورک لاراول مشهور‌ترین فریمورک PHP حال حاضر جهان است که در سال 2011 توسط تیلور آتول (Taylor Otwell) به دنیا معرفی شد. لاراول به بهترین شکل بر پایه معماری MVC نوشته شده و رایگان و متن باز است. به خاطر همین متن باز بودن افراد بسیار زیادی در بهبود این پروژه شرکت می‌کنند. استفاده از لاراول به شما کمک می‌کند از هدر رفتن صدها ساعت زمان خود جلوگیری کنید و پروژه‌های امن و استاندارد بنویسید.

هاست nvme

درایوهای NVMe و سرعت 24 برابر هارد های معمولی

تمامی هاست های لینوکس هاست 97 از درایوهای NVMe جهت ذخیره سازی فایلها و دیتابیس ها بهره می برند که 24 برابر سریع تر از هارد های معمولی است. این موضوع باعث افزایش چشمگیر سرعت نمایش و درج مطلب در صفحات سایت شما می شود.

هاست لایت اسپید

وب سرور قدرتمند و پرسرعت Litespeed

در هاست های لاراول هاست 97 از وب سرور سریع Litespeed استفاده می شود. این وب سرور بسیار پرسرعت ( 4 برابر Apache ) است و مدت زمان لود صفحات شما را بسیار کاهش می دهد. کاربرانی که از وردپرس استفاده میکنند می توانند با افزونه لایت اسپید کش سرعت نمایش سایت خود را به شدت بالا ببرند.

پلان های هاست لاراول آلمان

Laravel-01

2 گیگابایت

600 هزار تومانسالانه
ترافیک نامحدود
محل سرور آلمان
دسترسی SSH
Artisan
Composer
Task Scheduling و Queue
SSL رایگان
دامنه رایگان ir.
انتخاب نسخه PHP
پارک دامنه نامحدود
پشتیبانی 24 ساعته
دوره پرداخت دلخواه

Laravel-02

3 گیگابایت

720 هزار تومانسالانه
ترافیک نامحدود
محل سرور آلمان
دسترسی SSH
Artisan
Composer
Task Scheduling و Queue
SSL رایگان
دامنه رایگان ir.
انتخاب نسخه PHP
پارک دامنه نامحدود
پشتیبانی 24 ساعته
دوره پرداخت دلخواه

Laravel-03

5 گیگابایت

850 هزار تومانسالانه
ترافیک نامحدود
محل سرور آلمان
دسترسی SSH
Artisan
Composer
Task Scheduling و Queue
SSL رایگان
دامنه رایگان ir.
انتخاب نسخه PHP
پارک دامنه نامحدود
پشتیبانی 24 ساعته
دوره پرداخت دلخواه

Laravel-04

10 گیگابایت

1/2 میلیون تومانسالانه
ترافیک نامحدود
محل سرور آلمان
دسترسی SSH
Artisan
Composer
Task Scheduling و Queue
SSL رایگان
دامنه رایگان ir.
انتخاب نسخه PHP
پارک دامنه نامحدود
پشتیبانی 24 ساعته
دوره پرداخت دلخواه

مزایای لاراول

متن باز بودن

لاراول یک فریمورک رایگان و متن باز است. ابزارهای متن باز توسط افراد زیادی کانتریبیوت می‌شوند. یعنی افراد زیادی در بهبود آن‌ها مشارکت می‌کنند. به همین دلیل باگ‌های لاراول به سرعت رفع می‌شود. نسخه‌های لاراول به سرعت منتشر می‌شوند و این موضوع از نظر امنیتی یک مزیت است. چرا که باگ‌های امنیتی نمی‌توانند مدت زیادی دوام بیاورند!

جامعه کاربری بزرگ

لاراول محبوب‌ترین فریمورک PHP است. اما این چگونه می‌تواند یک مزیت محسوب شود؟ باید بگوییم که محبوبیت بالا برای یک ابزار یعنی استفاده بیشتر. و استفاده بیشتر یعنی جامعه ای بزرگ‌تر (Community) از کاربران استفاده کنند که می‌توانند به شما در حل مشکلاتتان با آن ابزار کمک کنند! هر مشکلی که در استفاده از لاراول داشته باشید فرقی نمی‌کند! با مطرح کردن آن در یکی از ده‌ها وب سایت و انجمن لاراول می‌توانید در عرض چند دقیقه به جوابتان برسید.

استفاده از کامپوزر و Autoloading

آیا می‌خواهید یک وب اپلیکیشن پیچیده بسازید و نگران زمان خود هستید؟ در برنامه نویسی معروف است که چرخی که قبلا اختراع شده را دوباره اختراع نمی‌کنند! بنابراین منطقی‌ترین راه برای شما استفاده از هزاران پکیج آماده و تست شده PHP است که قبلا نوشته شده اند. کامپوزر (Composer) یک ابزار مدیریت پکیج در PHP است که نصب و راه اندازی این پکیج‌ها را برای شما ساده می‌کند. خبر خوش اینکه لاراول و کامپوزر دو دوست جدا نشدنی هستند!

راحتی در ساخت قالب سایت با موتور قالب Blade

حتما تجربه کرده اید که استفاده کردن از کدهای PHP لابه لای HTML تا چه حد کدهای فرانت اند شما را کثیف و ناخوانا می‌کند. این ناخوانایی نه تنها فرآیند کدزنی را خسته کننده می‌کند و زمان شما را به میزان زیادی هدر می‌دهد؛ بلکه تغییر کدها را بسیار سخت می‌کند. برای حل این مشکل موتورهای قالب ساخته شدند. با استفاده از یک موتور قالب شما می‌توانید تنها با استفاده از برخی کلمات کلیدی بخش‌های بزرگی از کد فرانت اند را به طور اتوماتیک ایجاد کنید.

فریمورک لاراول دارای یک موتور قالب اختصاصی بسیار قدرتمند به نام Blade است. Blade شما را از نوشتن بخش زیادی از کدهای تکراری معاف می‌کند. با استفاده از Blade می‌توانید با چند خط کد ساده فرم‌های آماده و پیچیده بسازید و یا از کثیف شدن کدهای فرانت اند خود با وارد نکردن کدهای PHP جلوگیری کنید.

قابلیت استفاده مجدد کدها

لاراول از سیستم Autoloading استفاده می‌کند .شما می‌توانید پکیج‌های مورد نظر خود را به راحتی در کلاس هایتان استفاده کنید. این کار باعث می‌شود بتوانید امکانات دلخواهتان را در قالب پکیج بنویسید و به اپلیکیشنتان اضافه کنید. این کار باعث می‌شود قابلیت استفاده مجدد کدهای شما (Reusability) به شدت زیاد شود. یعنی می‌توانید این پکیج‌ها را به راحتی به پروژه‌های دیگرتان نیز اضافه کنید.

استفاده از مدل شی گرای دیتابیس

در فریمورک لاراول می‌توانید بدون داشتن دانش پیشرفته از دستورهای SQL به راحتی به دیتابیس متصل شوید و کوئری بسازید. لاراول برای ارتباط با دیتابیس از یک ORM قدرتمند به نام الوکوئنت (Eloquent) استفاده می‌کند.ORM  [ltr](Object Relational Model)[/ltr] ساختاری است که دیتابیس را به صورت شی گرا می‌بیند. یعنی هر موجودیت دیتابیس به یک کلاس و هر رکورد به یک شی از آن کلاس نگاشته (Map) می‌شود.

بالا بردن سرعت کارها با خط فرمان Artisan

تا پیش از این در هنگام ساخت پروژه‌ها مجبور بودید تک تک کلاس‌ها را به صورت دستی ایجاد کنید. اما لاراول با معرفی خط فرمان پیشرفته خود با نام آرتیسن (Artisan) تمام این فرآیندها را به صورت اتوماتیک و فقط با یک دستور کوچک انجام می‌دهد. کافی است یک دستور نیم خطی را در خط فرمان اجرا کنید تا تمام مدل‌ها و کنترلرها و روت‌های مربوط به یک موجودیت به طور خودکار ایجاد شود. شما می‌توانید با استفاده از آرتیسن ساعت‌های خود را نجات دهید!